top of page
  • polzkovahisica

Letni časi


Že dolgo časa sem si želela izdelati krog letnih časov. Tak ... velik. Najprej sem iskala kakšno predlogo na spletu, da bi si jo enostavno sprintala, a sem kmalu obupala.


Imela sem celo preblisk, da bi jo sama narisala. Ampak ja ... risanje pa jaz. In sem odlašala in odlašala.


Potem sem pa nekega dne na pinterestu našla super predloge za risanje dreves (za otroke).

Takoj sem šla v akcijo, otroci so bili pa tudi veseli, ko je mama oznanila, da bodo za spremembo lahko pacali s prsti (in malo s čopiči).


Bilo je ravno v času, ko je cvetela naša marelica. In smo pacanje s prsti hitro povezali s prebujanjem narave in cvetenjem dreves. Da ne bi bil kakšen letni čas slučajno prikrajšan, smo obdelali kar vsa obdobja in narisali drevesa v vseh letnih časih.


Torej, drevesa so narisana.


Sledil je lažji del. Tako sem mislila jaz. A najti dovolj veliko pokrovko za risanje kroga, kot sem si ga zamislila, je postala misija nemogoče. Ko sem tuhtala in tuhtala, kako bi rešila to zagato, je mož kar tako mimogrede omenil, da je v kleti, v enem temnem kotu, en pokrov za vinski sod. Ni mi bilo treba dvakrat reči.


V končni fazi sem krog še malo povečala (da so šla cela drevesa gor) in krog letnih časov je bil narejen.


Naslednja faza je še izdelava napisov POMLAD, POLETJE, JESEN ZIMA ter izdelava napisov za vsak mesec posebej. A ta faza še čaka na naš navdih.


Smo pa na moje veliko presenečenje in veselje ugotovili, da se sestavljanke (puzzle) letnih časov, ki smo jih dobili v dar (in jih do sedaj skoraj nismo uporabljali) barvno skladajo (glede na letne čase) z našim krogom.


Zato smo materiala kar združili.


Če je krog letnih časov za mlajše otroke še pretežak za razumeti, pa s toliko večjim veseljem sestavljajo sestavljanko, saj je vsaka sestavljena samo iz sedmih delčkov.


Tako lahko tudi oni aktivno sodelujejo pri spoznavanju letnih časov.



209 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page