top of page
  • polzkovahisica

Barvno prirejanje

Updated: Apr 21, 2020

Za otroke je v procesu učenja barv zelo zanimivo barvno prirejanje.

Načinov je veliko.


Najbolj enostaven in najcenejši način je, da uporabite stvari, ki jih imate doma – igrače, barvice, kocke, žlice (če so barvne). Na blazino (mizo, lahko tudi tla) postavite barvne kroge (pišem o krogih, ker je to material, s katerim sem jaz predstavljala barve otrokom, vi uporabite svoj material). Otrok pa naj v sobi poišče predmete, ki so enake barve kot krogi.



Pri nas so za igro prirejanja prišle zelo prav barvne kocke, ki sem jih kupila v Lidlu in otrokom za nič drugega niso bile zanimive, kljub mojih hudim naporom.



Lahko pa uporabite pladenj za muffine. Na začetku tistega s 6 razdelki, kasneje pa tistega z 12 razdelki. Sprva otrok velike barvne cofke (jaz sem jih kupila v Tediju) razvršča z roko, kasneje pa lahko s pinceto. Pri nas se je lesena pinceta mnogo bolje obnesla kot katerakoli druga.




Ko otrok zna uporabljati ščipalke za perilo, so tudi barvne ščipalke super ideja za razvrščanje.




Na spletu sem naletela še na eno odlično idejo prirejanja barv. Na bel list papirja sem v različnih barvnih kombinacijah nalepila majhne krogce. Vzela sem palčke za sladoled (mislim, da sem jih prav tako kupila v Tediju, sicer pa se dobijo tudi v Merkurju, Kik-u itd.) in na njih nalepila barvne krogce v enakih zaporedjih kot na listu. Za mlajše otroke sem na palčko nalepila samo 2 barvna krogca, za starejše pa 3. Material izgleda zelo lep in privlačen, a moje izkušnje so, da otroci ne posegajo radi po njem.






Idejo za naslednjo igro prirejanja sem dobila v montessori vrtcu. Za izdelavo sem uporabila rolice od kuhinjskih brisač, ki sem jih prerezala na pol in ovila v barvni papir. Vse skupaj sem z lepilno pištolo pritrdila na trši karton. Barve sem izbirala glede na barvice, ki jih imamo doma. Do sedaj smo imeli barvice pospravljene v stari škatli za otroške čevlje. Kar je tudi bilo čisto lepo. A se mi zdi ta ideja z barvnimi rolicami boljša, saj otrok čisto mimogrede prireja barve, ko pospravlja barvice.




148 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page