top of page
  • polzkovahisica

Priporočam: Narava, moja prva knjiga

Zadnje čase se mi zdi, da je na trgu poplava otroških knjig.

Mogoče bi kdo rekel: »Juhej! Odlično!«


No, sama večinoma zavijam z očmi, ko listam te superduper uspešnice, ki pa so tako jezikovno kot tudi likovno (čeprav, priznam, tu se ne spoznam kaj dosti, a slabo ilustracijo vseeno prepoznam tudi jaz) tako uboge, da me kar srce boli.


Pa je zadnjič v našo hišo slučajno zaneslo tole knjigo: Narava, moja prva knjiga.



Platnica me ni navdušila, zato sem s podrobnim ogledom kar malo odlašala.

A ko sem jo enkrat odprla, sem morala kar celo prelistati.


Navdušile so me realne slike živali in rastlin, poleg tega pa je besedilo polno strašno zanimivih dejstev o vsaki posamezni predstavljeni živalski oz. rastlinski vrsti.



Poleg tega so zapisane še ideje, kako lahko ptičkam pomagaš, da si bodo na tvojem vrtu zgradile gnezdo, kako lahko narediš hrano za ptičke pozimi, kako lahko opazuješ mrgoleče živalice, kako si narediš lasten herbarij in še cel kup idej.


Knjiga je primerna za otroke, ki so že sposobni slediti malo daljšim besedilom (jaz bi rekla tam nekje od 5. let naprej), če pa branje prilagodite, pa je uporabna že vse od enega leta naprej (pač, ne preberete besedila, ampak z otrokom samo opazujete fotografije in se o njih pogovarjate).


Poleg tega je v knjigi še nekaj, kar imajo otroci zelo radi – na vsaki drugi strani se skriva ena majhna (narisana) račka, ki jo morajo otroci iskati.


Zares odlična knjiga, ki še odrasle nauči marsikaj novega o živalskem in rastlinskem svetu.

35 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page