top of page
  • polzkovahisica

Spoznanje prvega dne v izolaciji in še par idej


Današnji dan je poleg vsakdanjih izzivov prinesel tudi eno (pomembno) spoznanje.


Ko sem včeraj pisala o dejavnostih in igrah za otroke, sem imela v mislih, kako zaposliti otroke. No, danes pa sem ugotovila, da zaposliti otroke, je čisto simpl. Če se lahko družijo.

Ko sem skušala naši mulariji razložiti, da zdaj pa vsaj 14 dni ne bo nobenega druženja s sošolčki iz vrtca ali pa s sosedi, sem fasala tako začuden in ogorčen pogled, da sem najprej kar utihnila. Hm ... Huston, we have a problem. Al neki takega.


Ja, dejansko sem danes spoznala, da bo največji izziv prihajajočih dni ravno to – kako otroku (predšolskemu) razložiti, da se ne sme družiti z nikomer. Kakorkoli sem se trudila razložiti, čim bolj preprosto in na otroški način, vedno sem dobila odgovor, da saj se ne bodo družili. Samo malo se bodo lovili.


Potem pa sem ob ogledu tega video posnetka https://www.youtube.com/watch?v=RjkoGD_X1Yw&fbclid=IwAR0UxBn4mhUDgkPt7OEVWOE_PF7CFIUvpVdLqmL7H7bu-n_SyrrGaPH2XQEprišla na idejo, da bi pa mogoče lahko tudi mamice organizirale kakšno takšno dejavnost. Če bom jaz šla na balkon in začela na ves glas peti, bo koronavirus najbrž moj najmanjši problem. Lahko pa se povežemo prijateljice, mamice otrok, ki se že družijo. In organiziramo »video konference«. Sliši se naravnost znanstveno. Pa niti ni. Pač, vzpostavimo videoklic (se ne spoznam najbolj, a gotovo se da to prek facebooka) in potem za tistih par minutk damo otrokom njihovo najljubšo glasbo in »skupaj« plešejo. Ali pa skupaj telovadimo.


Ena taka zelo zabavna pesmica oz. bans je Kaj krokodil počne (Od glave do peta). To seveda lahko počnete tudi sami, brez »družbe«. Nekaj podobnega je tudi telovadba z JUVIJEM: https://www.youtube.com/watch?v=UgRENY-okaM.


Na splošno so bansi otrokom zelo všeč. Se bom potrudila v prihodnjih objavah opisati kakšen bans. Saj vem, večina mamic vas banse že pozna, mogoče bo pa kakšni mamici vseeno prišlo prav.


Kot ste lahko opazili, se pri svojih idejah osredotočam predvsem na dejavnosti, ki jih lahko počnemo brez nekih hudih dodatnih pripomočkov, saj si najbrž vsi želimo, da bi v prihodnjih dneh čim manj zahajali v trgovine po nenujne opravke in nakupe.


Vam pa toplo polagam na srce – prebrskajte svoje predale, omare. Če ste vsaj en procent toliko hrčkasto nadarjeni kot jaz (prav ne morem verjeti, da je prišel dan, ko sem te lastnosti vesela, pravzaprav sem trenutno zelo hvaležna za njo) – gotovo boste našli star odpaden karton, stare gumbe, strgane nogavice, očkove majice, ki so že zdavnaj za v koš ... Zdaj je idealen čas za reciklažo.


USPELO NAM BO! IMEJMO SE RADI!

299 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page