top of page
  • polzkovahisica

Prav poseben obisk

Nekega dne je na vrata naše hiše potrkala prav posebna gostja. Takšna, ki si je nihče (ali zelo redko kdo) želi. Namreč, bila je kača. Ja, čisto ta prava kača. Taka, ki se plazi po tleh in je strah in trepet velike večine ljudi.

Tudi naša družina ni nobena izjema. Ko sem zagledala kačo pred vhodnimi vrati, nisem bila prav nič navdušena. Še manj pa sem bila navdušena, ko se je ta samopovabljena gostja namestila v naši kleti.

Mi pa smo imeli 2.5 letnega otroka doma.

Že ob sami misli, kaj vse se lahko zgodi, mi je bilo slabo, srce pa je delalo 300 na uro. In žal ... nisem bila edina v družini, ki se je na smrt bala kač.

Tako se je začela naša odisejada. Najprej sem poklicala kolega, za katerega sem vedela, da se poklicno ukvarja (tudi) s kačami in podobno nadlego.

Pomiril me je, da najbrž ni nevarna kača. Vseeno pa mi je svetoval, naj pokličem KAČOFON.

Priznam, do tistega trenutka sploh nisem vedela, da obstaja kaj takšnega. Seveda sem takoj odtipkala številko in upala, da bo glas na drugi strani rešil nastalo situacijo. Prijazen gospod si je vzel čas, da me je poslušal. V enournem pogovoru mi je razložil vse o kačah na našem področju, katere vrste živijo tu in katere so sploh nevarne.

No, na koncu sva prišla do tega, da je naša nova sostanovalka nenevarna kača. Kobranka po imenu. Živi v oz. ob vodi in se prehranjuje z ribami. Najhuje kar se nam lahko zgodi, je, da če jo bo kdo prijel, bo spustila neko strašno smrdečo snov iz svojega zadka, in bomo obsojeni na ta smrad vsaj še 14 dni.

Še danes se mi zdi prav neverjetno ... a po tem pogovoru sem bila hladna ko špricer.

Kača je v naši kleti preživela tri dni. Potem pa jo je mož zalotil, ko je prišla na plano, da bi si poiskala hrano. Uspel jo je ujeti in odnesti v njeno naravno okolje (potok).

Vsi smo si oddahnili, jaz pa sem si obljubila, da bom naštudirala literaturo o kačah. Če že živimo v naravi, bi jo lahko vsaj poznali, a ne?

Razmišljala sem, kako bi kače in vse informacije o njih približala hčerki ... In nastale so 3-delne karte o plazilcih v našem kraju. Kasneje sem jih nadgradila in nastala je zbirka 3-delnih kart Plazilci v Sloveniji.


23 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page