top of page
  • polzkovahisica

Polžkov 14-dnevni ustvarjalni izziv - 2. dan






Dobro jutro!

Kako vam je šlo ustvarjanje od rok včeraj?


Jaz priznam, da smo res komaj našli čas za perjanico. Mama pač ni zanimiva s svojimi čudnimi predlogi, če pa lahko z atijem zabijajo žeblje in žagajo in se vozijo po toboganu in rijejo po zemlji.


Nekako nam je vseeno uspelo. Me pa zelo firbec matra, kakšne perjanice ste ustvarili vi.


Kako preživljate dneve v izolaciji? Mi smo prebrodili prve krizne dni. Zdaj, ko so tudi otroške dušice sprejele, da se ne smejo družiti s prijateljčki, je vse toooliko lažje. Tudi jaz sem se malo sprostila. Me pa, priznam, vsake toliko stisne pri srcu, ko berem novice iz Italije.


Kakorkoli, nam dnevi minevajo precej hitro. In otroške ideje, kaj bi počeli, se precej razlikujejo od mojih. Jih ne oviram ali skušam pregovarjati. Verjamem, da bo za to še dovolj časa. Glavno, da izkoristimo sončne žarke za zračenje pljuč (v osami seveda, daleč od drugih ljudi) in da se imamo lepo. Da se imamo radi in da se zavedamo, kako dragoceno je to.


Pa se vrnimo k našemu izzivu. Današnja naloga bo ... ustvarjalno svobodna.


Naslov 2. polžkovega ustvarjalnega izziva je: VILINSKA/PALČKOVA VAS.


Če so vaši otroci navdušeni nad čim drugim (dinozavri, tačkami na patrulji ...), lahko čisto komot naredite vasico za ta bitjeca.

Spet vam dajem povsem proste roke glede oblike, materialov in na splošno izvedbe.

Edino kar vas prosim, je: LEPO PROSIM NE HODITE V TRGOVINE. Uporabite nekaj iz domače zaloge.

Verjemite, hvaležni mi boste, ker ko bo konec tega sranja, boste imeli pospravljeno stanovanje, brez ene nahrčkane omare. 😏

Pazimo nase, ostanimo zdravi.


OSTANIMO DOMA!

1 view0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page