top of page
  • polzkovahisica

POLŽKOV 14-DNEVNI USTVARJALNI IZZIV - 14. DAN



Juhej. Pa smo prišli do zadnjega izziva.


(Ja, vem, da sem kar nekaj ur prepozna, ampak ... nekako se mi zdi, da imamo čas, da podaljšamo izziv za en dan). :-)


Danes, no, jutri. Nas čaka LEGO izziv. Mi smo kar malo pozabili na lego kocke. In je čas, da jih prikličemo v življenje.


Vsakič, ko zagledam škatlo z lego kockami, mi je žal, da je nazadnje v Muellerju na oddelku z lego kockami zmagala zdrava pamet in nisem kupila OGROMNE lego podloge.


Sem že napisala na "must buy" listo.


Kakorkoli. Jutri bo moral miniti brez te supertruper velike podloge.


Vseeno bomo zgradili nekaj velikega.


Grad? Gasilsko postajo?


Karkoli že bo, naj bo otrok glavni arhitekt, zidar in ... Uživajte!



23 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page