top of page
  • polzkovahisica

POLŽKOV 14-DNEVNI USTVARJALNI IZZIV - 10. dan

Updated: Mar 28, 2020







Danes, ko sem z otroki poslušala pravljico, ki jo je pripovedoval Boštjan Gorenc -Pižama, sem dobila brilijantno idejo. Totalno unikatno. Samo mojo.



Saj ne, spet sem jo pobrala na spletu.



Iz kartona bomo naredili čisto pravo televizijo. Z daljincem vred.


Ampak to bo taka posebna televizija.


Ko bomo končali z ustvarjanjem, bomo gledali to televizijo. In ne tiste ta prave.


Jaz bom otrokom skozi to televizijo pripovedovala pravljice, oni pa bodo ustvarili svoj lastni program.


Saj vem, da ste v teh dneh porabili že na tone papirja, kartona, lepila, barv in vsega ostalega. A močno tudi verjamem, da še imate zaloge za eno kartonsko televizijo.


Veselo na delo.


P. S. Danes sem dobila komentar, da sam obljubljam, kaj vse bomo ustvarjali, da izdelkov se pa ne da nikjer videti. In sem dojela (ja, ja ko sem se rodila, je bila lajtnga strašno poceni), da na blog pa res nisem nič objavila. Obljubim, da bom to popravila. Kmalu. Upam.

14 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page