top of page
  • polzkovahisica

PISANI POLŽKI



Tile deževni in mrzli dnevi nam res niso všeč. Po toplih poletnih dnevih, ko smo večino časa preživeli zunaj, v naravi, se kar ne znajdemo v tem hladu in moči. Napeti sem morala vse sile, da sem globoko iz svojega spomina potegnila ideje, kaj še lahko počnemo.


Na plano je priplaval recept za najbolj enostavno ustvarjanje z moko in ustvarili smo PISANE POLŽKE.


Za izdelavo potrebujemo:


* skodelico moke

* pol skodelice jogurta (kateregakoli)

* čajna žlička vinskega kamna (lahko tudi pecilnega praška, a jaz raje uporabim vinski kamen, saj ima manj izrazit okus).

* pisane konfete iz oblatov/pisane mrvice/suho sadje (rozine, brusnice).


Ker sem dejavnost pripravila za otroke, stare 2 oz. 3 leta, sem osnovno testo zmešala kar sama, vnaprej.


Če bi bili otroci starejši (5 oz. 6 let), pa bi vnaprej pripravila samo sestavine (v lončke) in bi otroci sami mešali in gnetli vse sestavine.


Vsakič, ko postavim skledo s testom na mizo, se zaslišijo veseli vzkliki: "Piškot! Piškot!" (mi namreč temu rečemo, da pečemo piškote, čeprav je končni rezultat (po okusu) bolj podoben kruhu).


Otroci zelo radi gnetejo testo med prsti. Vsake toliko kater od otrok pogleda svoje roke in dahne: "Mazano!" (In ja, seveda potrdim, da je umazano.)


Pri svojih prvih kuharskih oz. pekovskih dejavnostih z otroki sem se pogosto jezila, ker so si otroci želeli kar naprej umivati roke. Sedaj sem pa ugotovila, da je to enostavno potrebno sprejeti in vračunati v čas priprave. Pa seveda tudi to, da bo v kuhinji precejšen kaos.


Da pa pečenje piškotov ni samo gnetenje testa, vedno priskrbim še "okraske".


V začetku sem vedno kupila tiste okrasne sladke mrvice/perlice, ki se kupijo na oddelkih za pečenje. In vedno sem imela slabo vest, ker so otroci potem z velikim veseljem pojedli večino perlic.


Potem pa sem odkrila, da obstajajo pisani konfeti iz oblatov (hostij), ki niso prav nič sladki otrokom pa so še vedno noro všeč. (Jaz sem jih kupila v Tuš-u).


In tako od takrat naprej z lahkim srcem ponudim otrokom te konfete (in ja, treba je vračunati, da bo večina konfetov končala v otroških ustih).


11 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page