top of page
  • polzkovahisica

Pika posluša ...





Tale prispevek pišem že vse od decembra, pa kar nisem našla ne časa in ne pravega trenutka za pisanje in objavo.


No, zdaj mislim, da imam čas, trenutek se pa tudi zdi ta prav.


Zadnje čase sem precej "povezana" s Piko Nogavičko. In če je že prej imela pomembno mesto v mojem srcu, pa je to mesto sedaj še malo višje na lestvici priljubljenosti.


Pikapolonica Zmagoslava Marjetica Nogavička, hčerka kapitana Evrazija Nogavice, je zelo živahen deklič, ki pa zelo rada prisluhne. Prijateljem, živalim in naravi.


Da pa bolje sliši, pa ima pri sebi vedno svoj SLUŠALNIK.


A kaj je to slušalnik? To je taka posebna naprava za poslušanje.


In narediš si jo lahko čisto sam.


Idejo za slušalnik sem dobila ob prebiranju knjige Priročnik za Pike in gusarje, ki jo je izdala Pika Nogavička s pomočjo Festivala Velenje.


Tale današnja izvedba slušalnika je precej prilagojena trenutnim razmeram (pomanjkanju materialov in podobnega).


Za izdelavo izvirnega slušalnika potrebujemo plastično cev, premera 2 cm in dolžine 50 cm, trši karton, škarje in lepilo.


No, za "korona slušalnik" pa potrebujemo:

2 rolici wc papirja (prazni, kakopak) - namesto prazne rolice wc papirja lahko uporabimo tudi 1 rolico od kuhinjskih brisač,

trši papir (če ga nimamo, bo lih tako dober navaden papir),

škarje in

lepilo.


Wc rolici najprej z lepilnim trakom zlepimo skupaj (če nimamo lepilnega traku, imamo pa lepilo, lahko rolici zlepite tudi kar tako, da ju ovijete v papir in zalepite z lepilom).


Potem pride težji del.


Na papir (da je izgled lepši, izberemo barvni papir) narišemo krog (če nimamo šestila, si pomagamo s kozarcem, kuhinjsko pokrovko ali čim podobnim).


V Priročniku za Pike in gusarje je eno hudo navodilo o nekem polkrogu, pa neko računanje omenjajo. No, jaz sem že pri izvirnem slušalniku preskočila to navodilo (saj ni res, najprej sem se pol dneva mučila pa računala ... pol sem pa obupala in v petih minutah naredila "od oka" in je izpadlo krasno in jasno.


Zatorej vam svetujem tako. Narišite krog (kakršnega koli pač lahko, glede na stvari, ki jih imate pri roki). Potem krog prerežite na pol.


V tem polovičnem krogu izrežete notranji krog - tako, da ko boste naredili lijak iz tega polkroga, boste lahko v luknjo na sredini vtaknili en konec wc rolice.


Razlage mi nikoli niso šle kaj prida od rok. Upam, da ste dojeli bistvo.


Ko ste ovili polkrog (lijak) okoli tulcev, ga zalepite in počakajte, da se lepilo posuši.


Za boljši lepotni učinek, lahko stik med tulcem in lijakom polepite s kakšnim okrasnim trakom - jaz sem našla nek božični washi trak. Ni najlepše, a dokler je funkcionalno, se otroci ne sekirajo kaj preveč.


Ko se lepilo povsod na slušalniku posuši, pa lahko začnete poslušati. Naravo, živali, brate, sestre, starše.


En del (lijak) slušalnika prislonite k svojemu ušesu, v drugi del (lijak) pa naj vam bratec ali sestrica zašepečeta kakšno lepo besedo.


Zelo dobro se obnese tudi pri tihem telefonu.


Obilo zabave ob uporabi.


Da bi znali tudi slišati, ne samo poslušati.









37 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page