top of page
  • polzkovahisica

Na ledenem polju južnega tečaja v črno-belih srajčkah sto pingvinov raja

Tega črno-belega prijateljčka smo našli med mamino "ustvarjalno kramo". No, pravzaprav ... našli smo dele pingvina.


Nekoč davno že tega sem v Lidlu naletela na ta ustvarjalni komplet (in ja, bil je december in bližali so se božični prazniki - strašno smo v koraku s časom).


Ideja, da bi si sami zašili obeske za na novoletno jelko, mi je bila zelo všeč.


Ampak, kot se pogosto zgodi v teh predprazničnih dneh, me je povozil čas in ubogi pingvin je šel v pozabo.


Do našega "raziskovalnega" trenutka. Otroci so se hitro navdušili nad novim hišnim ljubljenčkom in prav nič jih ni motilo, da ga morajo najprej še sešiti.


Kar me je navdušilo pri tem kompletu je, da vsebuje mehko gumijasto šivanko, ki jo lahko brez skrbi daš v roke tudi predšolskemu otroku.


Malo manj navdušena sem bila nad podrobnostmi - za vsakega pingvinčka (če pogledate na ovitek, so gor trije različni pingvini) je posebna črna podlaga in ujemajoča bela podlaga.

Kar smo pa čisto malo prepozno ugotovili (namreč takrat, ko smo belo podlago že zašili na črno in prišili še par dodatkov, pa je kar naenkrat zmanjkalo luknjic.

Nekako smo rešili zadevo (namreč, jaz sem jo).

In zdaj naša družina šteje enega člana več.


Tale ustvarjalni komplet mi je res všeč.


Če poenostavimo stvari (otrok recimo sešije skupaj samo črno in belo podlago - ta del je res preprost, luknjice so dovolj široke, da se nič ne zatika), je primeren tudi za predšolske otroke (ampak potem ne izgleda tako lepo, kar za otroke lahko predstavlja težavo - ki jo lahko rešimo tako, da podrobnosti prišijemo mi ali pa jih otrok enostavno zalepi ( z mekolom ali čim podobnim) na podlago).












53 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page