top of page
  • polzkovahisica

Lepotec z vezalkami

Zadeva z vezalkami mi ni dala miru. Pravzaprav me je zelo jezila. In sem razmišljala, kako bi rešila zadevo. In sem na spletu našla leseni čeveljček za trening zavezovanja vezalk. Kar hitro sem se odločila, da ga naročim. A kaj, ko jih je v spletni trgovini ravno zmanjkalo.


Pa nič.


In je minilo nekaj časa in potem je prišel dan D. Dan, ko je možu odpadel podplat na enem od čevljev. Nič kaj vesel ni bil, ko je odnesel čevlje v klet, da jih vrže stran.


Meni pa se je prižgala lučka in sem ga prosila, da da čevlje samo na stran, ne pa v kanto. Malo me je čudno pogledal, a ne za dolgo (me zelo dobro pozna in ve, da imam vsake toliko kakšne čudne prebliske).


Vzela sem barvo, čopiče in se lotila dela. In kmalu je nastal tale lepotec.



Obdarovanja je bila navdušena, jaz pa še za kanček bolj.

16 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page