top of page
  • polzkovahisica

Kako smo izdelali Trola



Nikoli nisem bila pristaš uvažanja tujih navad in praznikov v naše življenje. Saj tudi sedaj nisem.


Ampak ... ko smo dobili za darilo dva palčka (trola) iz Islandije, pa sta v hipu osvojila moje srce.


In seveda jaz ne bi bila jaz, če ne bi šla takoj brskat po spletu – in seveda sem ugotovila, da se jih da precej enostavno narediti.

In seveda ... je bilo treba poskusiti.

In seveda ... sem izbrala najbolj enostaven način izdelave – iz nogavic, brez šivanja.


Izdelave smo se lotili skupaj z otroki.


Pri prvem smo nogavico samo napolnili s polnilom (ki se ga kupi v vsaki ustvarjalni trgovini, če pa ga potrebujete manj, pa ga v majhnih pakiranjih dobite tudi v Tediju). Ko je bil Trol končan, smo z žalostjo ugotovili, da se kar naprej prevrača.


Po mini raziskavi smo prišli do ugotovitve, da jih je potrebno obtežiti – najprej smo v nogavico nasuli malo riža, nato pa nadaljevali s polnilom).


Polnjene nogavic sem popolnoma prepustila otrokom (tudi predšolskim, seveda). Tisti starejši so sami »zavezali« nogavico z gumico, mlajšim sem pomagala.


Tudi nosek so starejši sami izdelali (nosek se naredi zelo enostavno – s prsti primemo blago nogavice in malo polnila in oblikujemo »gumbek«, ki ga s prozorno gumico za lase enostavno ovijemo.


Pravijo, da se največ naučiš na lastnih napakah. No, mi smo se – riž iz teh okrasnih puhastih nogavičk zelo rad spolzi, zato smo pri naslednjem trolu uporabili najprej eno odpadno nogavico (brez lukenj, kakopak) in jo oblekli v okrasno puhasto nogavico.

Iz ostanka nogavice smo izdelali še kapo (tudi kapo so otroci sami napolnili s polnilom), a smo ugotovili, da pride veliko lepše, če kapo izdelamo iz blaga, ki ga že prej izrežemo v primerno obliko.


Na Islandiji so Troli menda aktualni kar vse leto, zato nam ta novi prijateljček že delala družbo (čeprav priznam, da izgleda zelo božično ).

179 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page